Każdy z nas widuje setki reklam dziennie. Dostarczane przez różne kanały- telewizję, internet, prasę, mijane na ulicach billboardy, czy plakaty w komunikacji miejskiej, wszystkie je łączy jeden wspólny współczynnik. Jest nim agencja reklamowa. Czym tak właściwie jest?

Agencja reklamowa to firma, która zajmuje się projektowaniem i rozpowszechnianiem kampanii reklamowych produktów, marek czy firm. Zatrudnieni w niej ludzie wybierają formę przekazu, jego kanał dystrybucji. Starają się dotrzeć z reklamą do jak najszerszej, zdefiniowanej grupy odbiorców.

W dobie nowych mediów agencje reklamowe musiały dostosować się do dynamicznego kanału przekazu, jakim jest internet. Z tego powodu wiele z nich przekształciło się w agencje interaktywne. Jakie zadanie ma agencja interaktywna?

Obszarem działania agencji interaktywnej jest internet. To tam prowadzone są kampanie reklamowe, które pozwalają na poznanie firmy, lub produktu, a także zdobyciu uznania konsumentów. Agencja interaktywna zajmuje się zatem tworzeniem stron internetowych marki, systemem e-commerce, a także kampaniami SEO i SEM.

Agencje reklamowe dostosowały się do rozwijającego się rynku reklamy. Najnowocześniejsze techniki, użyte w celu promowania produktu sprawdzają się obecnie lepiej, niż archaiczna forma marketingu.

Zobacz polecane: agencja reklamowa poznań.